Ingen sömn.

Nej har inte sovit något inatt. Fick reda på en sak natten till igår som inte var så kul att få veta. Så mina timmar har ägnats åt tankar till det från den sekunden jag fick reda på det tills ja typ nu. Tänk hur kärleken kan få en att må. Var ute och gick lite här på Dalhem inatt och rensade tankarna lite. Inte för att ja tror det hjälpte så mkt, men ändå..
Men nu har jag antagligen fått ett svar. Vet att ingen förstår vad jag pratar om. Men det är bara bra. Ibland får man vara lite kryptisk. Speciellt när det gäller saker folk inte har med att göra.


Nu har Casper fått lite gröt i magen :) Han leker med sina bilar på sitt rum :) Mamma ligger och sover och ska åka hem om nån timme. Vad som mer händer idag har jag ingen aning om. Sånt man märker. Kanske träffa Mia och Lukaz :)

Pappa ringde igår och bokade mig tills på Lördag. Jag ska tvätta till honom 12-16. Sen får vi se vad som händer eftersom jag fyller år på Söndagen och då ska han träffa mina fastrar så tror inte han har tid att fira mig då :( Han åker ju hem på Måndagen så förstår att han vill träffa sina systrar.
Så ska skriva till Snicki sen att han kan ta bort mig från Kräftskivan. Tråkigt men sant. Det kommer fler gånger som tur är :)

Nej nu ska jag nog ta mig en macka och sen joina Casper som har förflyttat sig till tvn och bolibompa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

ha en fin måndag!

2009-08-24 @ 10:01:55
URL: http://karinolofsson.se

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0