Information

Det är många runt omkring mig så frågar hur det går mellan mig och Niklas så kan lika gärna skriva det här. Nej vi dejtar inte längre. Vi tycker fortfarande om varandra, men bråkade alldeles för mkt för att kunna ha ett förhållande. Så nu är vi bara vänner ! Bättre att vara vänner och inte bråka än att vara tillsammans och bråka och nästan slå ihjäl varandra ! Och ja vi kommer umgås som vänner. Absolut inget fel med det. Men kommer absolut inte umgås lika mkt som innan och inte sova tillsammans. Bara jobbigt för båda två då.
Såja.. där fick ni ert svar haha.

Ska snart till Apoteket på D-hög sen äta pizza med Niklas och Casper. Ikväll så ska det tvättas så man har rena och snygga kläder tills imorgon kväll :) Mohahahaha ;)

Sen så har jag märkt på kommentarerna att det inte alltid är folk som läser bloggen som förstår att vi är 2 stycken som skriver :P Haha det är illa, använd ögonen kanske ? ;)

Nej nu ska jag klä på lillkillen, sen ska jag platta mitt hår.
Höreeeees ;)


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej :) svarar på kommentarer och lyssnar på musik ;) allt bra annars? :)♥

2009-08-20 @ 23:31:18
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0