Im back.

Sorry för jag inte skrevit på ett tag men har inte haft tillgång till någon dator. Men nu skriver jag igen !

I Lördags va jag hemma hos min syster och käka kräftor. Gott som fan! Men sen stack jag och Frida till dickens och träffa David, Adrian och Gasten och några andra. Dansa som fan ;) Älskar och dansa och det va ett tag sen så de va riktigt skoj. Va på dickens till det stängde typ sen stack jag och frida och tog bussen. jag hoppade av och gick hem till Mimi och Gasten och Frida gick åt ett annant håll.


Två bilder sen i lördags :P
Tog tyvärr inte fler ;)
David på den första bilden och jag och Frida på den andra.


Sen igår så va jag hemma hos Gasten med mimi och kollade på GI joe. Fast jag somnade efter halva haha. Sen senare stack mimi hem och jag och Gasten kollade på "the crypt" . Skräckfilm =) Va faktiskt rätt äcklig..

Nu har jag nästan precis kommit hem och ska dricka mitt älskade kaffe och sen ska jag göra ve mig och sen dra iväg till Dalhem och kolla när David spelar match och sen umgås med Tosse =) !

Puss&Kram



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0