HOPPAS!

Har precis sökt 4 stycken jobb som servitris, eftersom det är det enda jag har erfarenhet av så får man ju fortsätta på det så länge. Jag har sökt 2 stycken jobb i Göteborg, 1 jobb i Malmö och 1 i Helsingborg. Så nu kan man ju hoppas att i alla fall ett ställe hör av sig haha. Hade varit nice som fan i alla fall !

Sen om jag nu skulle få jobb utanför Helsingborg så gör det faktiskt ingenting. Hade bara varit kul och komma ifrån denna tråkiga hålan och komma till ett nytt ställe =). Har bott i Helsingborg hela mitt liv och här e fan inte roligt haha ! Och sen om jag nu flyttar typ till Göteborg så ska egentligen inte det betyda att jag förlorar alla mina vänner här. För om det är riktigt vänner så kommer dom och hälsar på och jag kommer såklart och hälsar på i Helsingborg !

Nu bara hoppas jag att någon av dom hör av sig! Hade varit skönt som fan!!
Så håll nu tummarna för mig ;) .


Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0