Helgen!

Fredags festade jag hemma hos Foppa med folket.. Fryksäter har redan skrevit det mesta om hela den kvällen så jag struntar i och skriva om det så slipper ni läsa det igen ;) . Var en rolig kväll i alla fall!

I lördags va jag hemma hos Mimi med Gasten och käka kräftor , gott ! Sen somnade vi alla tre haha och jag och gasten vaknade inte fråns vid halv 2 på natten tror jag det va. Så stack vi hem till Gasten och kolla film efter att han vr klar med sitt tibia spelande. Sen somnade vi...

Idag vaknade jag vid 15 tiden tror jag det va. Sen stack jag hem nån timme senare. Sen har jag inte gjort så mycket idag. Ska nog kolla någon film snart och sen sova. Ska på ärende imorgon!

Orkar inte lägga in bilder från i Fredags. Vill ni se dom så finns dom på Facebook..

Snart ska min syster ha barn =) Uträknat till den 21 September men hoppas att det blir lite tidigare :P . Ska bli roligt som fan hehe. Och jag tror det kommer bli en pojke ! ;)

Nästa söndag är det Malmö och modell för en dag haha..

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Haha, ja gud ja.. tänk vad små små ting kan göra egentligen =)

2009-08-09 @ 22:37:47
URL: http://micromiss.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0