Helg !

Ja då är det Fredag och jag ska inte festa, förvånade? haha! Och jag ska inte festa imorgon iheller.. Jag har slått huvet haha! Nej men det blir en myshelg med Söt =) . Kolla film och ta det lugnt! Kan va skönt ibland. Även om jag känner att jag börjar bli lite festsugen nu :/ .. Men det går väl över haha! Det är ju bara för man är van vid att festa varje fredag.. Men måste dra ner på festandet fan.. Inte bra !

Söt hade laddat ner en skräckis och en komedi , sen har vi många avsnitt av supernatural vi ska glo på också =) ! Låter bra tycker jag . Mycket bättre och mysigar att ligga och gosa hela helgen än att festa som en gast och sen va bakis nästa dag..

Skrev innan att jag har fått halsfluss men jag tror inte det är det. Bara jag som överreagerar haha! Får väl se imorgon..

Skriver senare , ska dricka kaffe nu =)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0