Hejhopp

Sitter hemma och har tråkigt som en get. Men har inga pengar till bussen så vad ska man göra. Får ju sitta hemma och glo som en idiot och har tråkigt.

Jaja ska inte skriva något tråkigt emo inlägg. haha. Känns som jag och Fryksäter varit lite negativa båda två på senaste tiden, men alla har sina dåliga dagar.

I alla fall så skiter jag i vad folk tycker och tänker nu. Jag orkar inte höra "gör de" "gör inte så" "e du dum eller så kan du inte göra" och så vidare.. Ni kan lika bra lägga ner. För jag gör som jag vill! Och jag lyssnar inte på er..

Jag tycker om dig som fan och vill verkligen att det ska bli du och jag mer än allt. Jag är lycklig när jag är med dig och det betyder mycket för mig. Du får mig alltid att må bra och när jag är med dig så känner jag mig trygg och vill aldrig lämna din sida. Tänekr på dig alltid och jag vet att det är dig jag vill vara med och det är dig som jag verkligen tycker om och jag hoppas du kan lita på det =) <3


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0