HejHej

Är hemma hos Tosse. Hon ligger fortfarande och sover, men inte så konstigt eftersom hon var uppe hela natten haha. Skulle egentligen träffat David när han hade lunch, men Tosse va trött som en get då så det blev inget med det. Och nu e David lite aggro för att jag inte hörde min mobil innan haha.

I alla fall så har man fått en massa tankar i huvudet igen. För allt jag säger eller skriver blir alltid feltolkat. Sen när jag väl försöker förklara det så går det inte. Men tänker inte förklara mig mer nu! Om ni inte fattar vad jag menar med det jag skriver så synd om er. Jag fattar det själv och de e huvudsaken hahah !!

Tycker fortfarande om dig och det vet du. Kommer bli svårt att försöka få bort mina känslor för dig.. Men vad ska man göra??

Måste nog hem sen idag, har inga pengar på min mobil och kan inte skicka sms !! Så om jag inte svarar på era sms så e det därför, så inte lönt o börja aggra haha!

Sen imorgon ska jag träffa Sara och Marie =) Länge sen vi 3 va ! Så det ska bli nice .. <3

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så skriver lite senare :)

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0