Hejhej!

Har inte skrevit på ett bra tag nu. Men inte varit hemma och så vidare.

I fredags så va vi hemma hos Tosse först och förfestade. Det va Jag, Tosse, Mia, David, Adrian, Dennis och Linus. Sen vid 23 tiden stack vi ner till Dickens som vanligt haha! Dansa som fan gjorde vi, och det e nice ;) . Drack rätt mycket där nere eftersom alla bjöd haha. Senare blev det lite drama men det e väl som vanligt haha. Ingen fest utan drama haha. Nej men det börjar bli lite jobbigt att man inte bara kan ha kul när man festar utan det är alltid något tjafs. Men det är väl sånt man får ta. Blir ju så ibland när alla är onyktra haha! Men jag hade kul i alla fall..

Några bilder sen i Fredags.
Några kanske e lite suddiga haha !



(1) Ego bild på mig :P (2) Tosse =) (3) Adrian

(4) David =) (5) Adrian och Dennis (6) David och Adrian

(7) Tosse och Mia =) (8) Jag och David (9) Mia =)


Sen igår va jag hemma hos Gasten och kollade film hela kvällen =) Mysigt. Eftersom man var bakis som fan så var det skönt och bara ta det lugnt och mysa.

Vaknade vid 14 tiden idag tror jag :P. Sen stack jag hem vid 16 tiden . Så nu sitter jag hemma och tar det lugnt.

I veckan vet jag inte vad som händer. Skulle varit hos Tosse hela veckan med vet inte om det blir så. Ska snacka med henne senare och så får vi se hur det blir. Måste i alla fall ner till arbetsförmedlingen och snacka med dom. För nu orkar jag inte gå hemma och inte göra ett skit. Jag vill ha ett jobb ! NU :D ..

Skriver senare. Inget intressant och skriva mer nu haha

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0