HD stugan 2008

Satt och kollade gamla videos och bilder nu precis och hittade lite från när jag var i Hd-stugan med Marie, Sara och Maries pappa och hans tjej. Så kul vi hade där =) . Men jag har kännt typ Marie sens jag var cirka 6 år tror jag det är, så jag har varit med henne där nästan varje år sen jag var 6. Och vi har haft lika kul varje gång. Skit mysigt är det där! Vill dit igen :(

Så nu bjuder jag på lite bilder och så från förra året när vi var där ! =)
And as usual, så klickar ni på bilderna för att få dom större ;)



Skulle lagt in en video men youtube e ju segare än nått annat ;)
Så det sket sig haha, ni får va nöjda =)





Kommentarer
Postat av: Binta

shit som dom bilderna väckte minne.. är typ uppvuxen i den stugan. såg du om den rosa cyklen va kvar? min gammla bettan ju snyft

2009-08-25 @ 12:18:37

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0