Good night my darlings ;)

Nu ska jag aldelles strax gå och lägga mig och sova. Och idag får man sova helt ensam igen :( . Jobbigt värre haha! Så det kommer bli att man ligger och kollar upp i taket i 2 timmar innan man lyckas somna haha. Men måste gå och lägga min nu snart för annars kommer jag inte upp imorgon och Marie ska ju som sagt komma hem till mig. Så ska vi sitta och snacka en massa och så vidare.

Sen på Fredag åker jag hem till söt och stannar hemma hos honom till på söndag ! Ska bara ligga och glo film och mysa hela helgen, så det e nice.. Bara för inte ni har någon och mysa med mohaha ;) skoja haha. Nej men det e nice att man slipper sova ensam på hela helgen. För det finns inget mysigar än när han ligger och håller om mig hela natten ;) Asså jag träffar honom bara för jag ska ha någon att sova bredvid.. HAHA nää nu skämta jag, vet att han läser mig blogg så ;) Hade jag tyckt så så hade jag ju inte skrevit det här haha ! Nej men det är inte sant i alla fall. Jag är med han för jag tycker om han och trivs i hans sällskap, även om han är lite psycho ;) HAHA! Och det skojar man inte bort haha.. <3



Nästa vecka har jag absolut ingenting planerat ännu. Så vill ni umgås så slå en pling vet ja ;) haha ! Jag kommer ju inte sitta hemma i alla fall. Och jag hittar alltid på något att göra, som tur är!

Åt precis glass haha och 2 mackor =) Har blivit sån hungrig nu på natten alltid.. Inte så bra! För om man äter för sent så går man upp i vikt. Och jag har redan gått upp i vikt igen , ÅNGEST! Så nu börjar man få lite panik haha. Så det är sista gången jag äter så här sent.. Och sen måste jag fan gå ner dom kilona jag gått upp igen ! Annars snear jag ..

Usch, ångest att man inte har några cigg så man e tvungen att gå och handla direkt när man vaknar haha, jobbigt va. Nej nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis somna snabbt som attan. Och glöm nu inte hålla tummarna för att jag får något jobb snart!!!! ;)

Sov gott alla söta personer som läser detta ;) haha .


( haha inte fan e man vacker när man sover iaf xD, vete fan vem som tagit denna bilden?! )
HAHA orka min dickens stämpel på armen också hahahahaha!!!

När trollmor har lagt dom 11 små trollen och bundit fast dom i svanseen,
då sjunger hon sakta för 11 små trollen de vakraste ord hon känner..
Oh aj aj aj aj buff , Oh aj aj aj aj buff..
Oh aj aj aj aj buff buff,
Oh aj aj aj aj BUFF
!!

Haha sån god natt visa min mamma sjöng för mig när jag va liten xD

HAHAHA JAG HITTADE DEN PÅ YOUTUBE ;)







Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0