"Godmorgon"

Haha var ju inte direkt morgon när jag vaknade, men skit i det :P Får passa på att sova länge när man inte har Casper hemma hehe :) Vaknade vid halv 2 tror jag klockan var.
Niklas är på Ung kompetens och dom andra 2 spelar :P Gör jag med egentligen, men tar en liten paus annars slutar det med att man ser fyrkanter haha.

Måste boka tvätttid tills på Torsdag så man har kläder att ha på sig ihelgen hehe.

Jag och Linda ska snart till Maxi. Jag måste köpa lite energi dryck så man klarar natten som kommer hehe.

Niklas vill att jag ska följe med han och träna idag. Men vettifan. Vill inte träna med en kille hehe.

Nej nu ska jag gå ut i köket och se hur det går för gastarna ;)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0