Goddag

Vaknade vid halv 1, men satt uppe till 4 inatt.

Fint väder har vi idag och det är nice :) Ska ut en runda i solen sen hade jag tänkt :)

Sista dagen på lanet imorgon. Sen på Fredag ska jag till stan och få mitt papper till försäkringskassan påskrivet så man kan få pengar denna månden hehe. Kan ju vara en fördel om man vill betala räkningarna :P
Fredag kommer också Casper hem och sen ska han till Jocke. Sen på kvällen blir det party med Ante och Linda :)
Lördag har jag ingen aning om vad som händer. Lillan vill ha med mig ut för hon ska ut här i Hbg med Jeanette, men får se :P Söndag blir lugnt för då kommer Casper hem.
Måndag städning hos Micael och Casper börjar på dagis :)
Ska bli skönt att få sova själv hela helgen kan jag tala om :D

Linda och Gasten sover fortfarande. Niklas är på Ung kompetens.

Nej nu ska jag diska sen ta en macka.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0