Goddag

Mamma åkte hem igår, hon tog bussen 18.20. Jag och Casper gick och mötte Niklas vid Lidl halv 7. Sen gick vi hem till mig. Käkade lite och så. När Csper hade somnat så låg jag och Niklas och pratade en massa. Känns som om vi har rätt ut en hel del och det är riiiiiktigt skönt :) Sen när det blir vi, ja det är en fråga jag inte vet svaret på just nu :P

Ska snart iväg till Camillas och äta med Mia och Lukaz :) Sen blir det väl någon lekplats så barnen får springa av sig :)

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt.

Meningen att jag skulle dratt till Ams och försälringskassan idag, men min kära mamma har slarvat bort mina papper :( Och har inte hittat dom än. Får åka ner imorgon och fixa nya papper. Tråkigt men sant. Ska ju ansöka om nytt bostadsbidrag. Ska göra det en gång om året. Sen så måste jag ha nytt papper ang mitt aktivitetsstöd. Så pengarna blir försenad denna månaden med. HATAR när folk pillar på mina saker.

Nej nu ska vi klä oss så vi är redo när Mia och Lukaz kommer :)

Skriver säkert sen igen.

Casper och Niklas <3


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0