Goddag

Pigg och vaken ? Nja det kan diskuteras.
Skulle egentligen lagt mig när jag kom hem igår kväll efter jag hade träffat Rille och Adrian, men blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Fastnade vid datan helt enkelt. Kom i säng 4 imorse haha. Vaknade för snart en timme sedan. Vaknade först vid halv 10 av att jag fick sms av David: Vi ska dricka jävla i det på fredag :) Haha han är galen :P

Blir ingen klippning idag :( Mår inte riktigt hundra gunnar :S Kände av feber inatt typ en timme innan jag gick och la mig. Mår fortfarande kasst.

Ska möta mamma vid bussen kl 3. Hon har med sig Caspers cykel :) Han kommer bli sååååå glad när han kommer hem från Jocke sen och ser den :)

Annars idag händer inte så mkt. Ska träffa Niklas en runda ikväll bara. Han ska lämna Marcus hörlurar till mig för Micael ska ha dom. Sen blir det att umgås med mamma för min del ikväll :) Länge sen det bara var hon och jag. Ja och Casper såklart :)

Nej en macka eller två nu. Sen in i duschen.

10 dagar kvar tills jag fyller år :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0