God morgon..

Vaknade för en timme sen typ, av att jag fick ett sms :P . Så nu är jag uppe.. Men jag kommer antagligen gå och lägga mig aldelles strax igen! Ska bara äta min äckliga yoghurt och dricka lite vatten, ta två panodil och sen sova bort min feber och min halsfluss. Jag är trött på att vara sjuk nu. Jag är en väldigt rastlös människa om man säger som så. Och när jag är sjuk så får jag panik för jag kan inte bara ligga och vila hela tiden. Men nu är jag ju så illa tvungen, för så fort jag hoppar till lite så blir jag helt yr av febern :P . Livet är inte lätt ;) . Jag kan ju säga som så att när jag väl blir frisk så kommer jag ha så mycket spring i benen så ingen kommer orka umgås med mig haha!

Jag har inte fått svar från något av jobben jag sökt. Mindre roligt.. Men hade egentligen inte förväntat mig något annat. Med min vanliga otur så lär jag ju inte få något jobb fråns jag är 50 år.

Börjar bli väldigt trött på att bara sitta hemma och glo och inte ha några pengar. Jag trivs faktiskt med att jobba. Folk frågar mig varför jag inte går utbildning eller så, och nej jag tänker inte göra det för "plugga" är inget för mig. Jag verkligen hatar skolan och har alltid gjort det. När jag jobbade som servitris innan så trivdes jag som fan och man kände att man gjorde något för pengarna. Istället för att sitta och skriva prov och arbete och skit.. Nej tack!

I alla fall så tycker jag att jag kan bli frisk idag haha. Stor chans ;) .. Jag kommer inte bli frisk idag, för jag har fortfarande vita prickar i halsen och lite feber kvar. Så imorgon kanske jag börjar friskna till.. Man kan ju alltid hoppas! Så jag får träffa Söt någon gång <3

Skriver kanske lite senare när jag sovit någon timme till :)



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0