Freeeeedag !

Ja nu är det helg :) Fast känns som om det alltid är helg när man är arbetslös.

Har varit iväg en runda idag. Eller ja på Shell. Åkte dit med Jocke och Cindy när dom kom och hämtade Casper. Pappa och Micael kom dit. Sen kom Ragge (Jockes mamma) och Janne med. Sen körde Pappa och Micael mig hem. Har suttit här och pratat lite. Pappa och Micael åkte för en liten stund sedan. Mamma gick precis. Linda sitter vid sin data och ugglar och jag sitter vid min :P

I eftermiddag så ska jag ut och äta med Pappa och Micael och sen ska vi hälsa på min gudfar :) Skit länge sen jag träffade honom ju :(

Vill festa ikväll, men har inga cash så det blir nog inget med det. Får ta det någon helg när man har cash. Imorgon ska jag umgås med Annsofie (eller Alexia som hon heter nu) :D Blir en lugn helg för en gångs skull :)

Sjukt ont i huvudet fick jag. Kanske för att jag inte ätit något än och för att jag inte mår så bra.

Nej nu ska jag ut och ta mig en macka och se vad Linda gör :) Sen ska jag spela lite tibia. Måste egentligen städa, men vem fan orkar det i denna värmen :(




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0