Freeeeedag!

Linda säger att jag sover bort mitt liv, men riktigt så är det inte :P Vaknade med en sån fruktansvärd huvudvärk imorse. Gick o la mig igen lite innan lunch och sov till typ för en halv timme sen och nu är min huvudvärk borta :) Så jag sov pga mitt huvud, så där fick du Linda ;)

Linda kommer snart. Jag ska snart gå in o duscha o raka benen. Sen mellan kl 4 och 5 ska vi träffa Niklas och Janjan och hämta mina och Lindas cider :) Sen kommer David och Adrian efter kl 6 typ. Men tyvärr till alla er som frågat om ni får komma så måste jag tyvärr säga nej för att mina grannar är KÄNSLIGA ! Så tyvärr !
Som vi ska dansa ikväll :) Wiiie. Länge sen jag var ute nu ju :P

Nej nu ska jag röka sen se om jag hinner duscha innan Linda kommer.


Bildinfo: Jag och Linda på Midsommar, bjuder på en bild som denna hahaha.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0