Fredagen

Vaknade vid 8 imorse. Ringde Vc men dom hade ingen tid idag så ska ringa på Måndag morgon igen. Vid 12 kom Micael. Käkade lite. Sen körde vi ner till Plantan och städade. Sen hämtade vi pappa på Ättekulla. Sen driva vi till Camillas och käkade. Sen in på Maxi en runda och handla regnställ och stövlar till Casper. Dom hade det billigt där, så lika bra att passa på när man har pengar :) Hem och lämnade sakerna. Sen gick jag och Casper till Tess och hjälpte henne bort med Kellie och alla sakerna hehe. Satt och pratade lite. Sen gick jag, Niklas och Casper till Maxi och handlade välling till den lilla prinsessan :) När vi kom hem därifrån så käkade vi kvällsmat.

Nu sover Casper. Niklas står i duschen. Kellie "kollar" tv och jag ska snart ut och röka. Ska snart testa ge Kellie lite mat igen, hon vill ju inte riktigt det där med flaskan hehe. Men jag ger mig inte ;) Jag ska vinna :P Haha.

Linda kommer snart med :) Hon ska slinga mitt hår. Sen ska vi ta lite foto till vår nya header och så :) Vi har fullt upp med andra ord :P

Nej röka, sen sätta Niklas på att försöka ge Kellie mat och jag ska duscha :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0