Fredag !

Idag har det inte hänt så mkt. Var med Niklas en runda hos Annsofie. Efter det gick vi till Maxi. Sen hem med Attack och Baby till Annsofie igen. Sen gick vi hem till mig igen, men stannade på parkeringen och väntade på Cindy som skulle komma och hämta Casper :) Stod och pratade ett bra tag med henne innan dom körde. Sen gick jag och Niklas upp till mig. Lagade lite mat och duschade och så. Vid halv 7 var jag hemma hos Adrian. Satt och små drack där lite tillsammans med han, Rille och Snälle David :) Sen när Adrian och Rille gick till Frida så fick jag och David till pizzerian och käkade. Efter det begav vi oss också hem till Frida. Och vem träffar man inte är om Fredrik Högberg i egen hög person. Det var MÅNGA år sedan man träffade honom. Men kul att se honom igen. Jag och David hade inte jätte kul där. Så därför är jag hemma så här tidigt. Men som tur är så kommer det fler dagar :)

Ska äta en macka och sen blir det sängen. Har börjat på ont i huvudet !

Skönt att jag fick förklarat för dig ! Vill liksom inte vara ovän med dig. Aldrig att jag skulle tacka nej till kräftskivan pga att L inte ska dit. Skulle inte falla mig in !!!

Nej säger godnatt nu !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0