Frågor !

Vad heter ni? Therese och Niklas

Hur träffades ni? Ung vision sen Dickens



Hur länge har ni varit tillsammans? Hade vi fortfarande varit det så hade det vatt en månad :P



Är ni förlovade? Nej


Bor ni ihop? Nej



Har ni barn? Nej men jag har en son sen innan



Har båda körkort? Nej



Kommer du ihåg er första kyss? Ja



Vem sa "Jag älskar dig" först?  Han sa det först



Vem är äldst? Jag



Vilka stjärntecken är ni? Jungfru och Kräfta



Vem fyller först på året? Han



Vem sjunger bäst? Han måste jag nog säga fast han rappar bara



Håller ni i handen ? Ibland



Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja men bara sen någon månad tillbaka



Vad har ni gemensamt? Ja en del



Blev du kär i första ögonkastet?  Nej



Har ni någon speciell låt? Ja, Danish - Le igen



Har ni några "fri kort"?  Och det menas med ?



Har ni stora framtidsplaner? Han pratar om barn ;)



Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit i hans


Har ni varit utomlands tillammans? Nej



Vilket är ert bästa minne?  Många



Vem lagar bäst mat? Lätt att det e jag ;)


Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  Film och tibia xD haha



Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja typ



Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej



Blir du lätt svartsjuk?  Bara om det finns ett behov av att bli det, men han e värre



Brukar ni bråka?  JA :(



Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar


Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?  Ögon, munnen, bröstkorgen och ryggen ;)



Brukar nån av er prata i sömnen?  Haha ja han gör det ibland :P



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0