Fortfarande vaken..

Ja jag är fortfarande uppe.. Mina ögon vill bara stängas :P . Men nej jag ska inte sova, för då komemr jag fan inte upp igen. Diskade till mor min innan. Och nu ska jag aldelles strax in i duschen ! Kanske man piggnar till lite till.. Vad jag har gjort tills nu.. Inte ett jävla skit, suttit och spelat en massa skit tråkiga spel på internet haha. Och ritade en bild som skulle va på mig själv men det blev ett kioskamongo istället.. hahah ! Har druckit 6 koppar kaffe.. Men tyvärr så blir jag inte pigg av kaffe.. Jag har läst igenom en massa bloggar, där den ena va mer tråkigare än den andra.. Sen har jag inte gjort så mycket mer...

Måste hålla mig vaken i alla fall.. Åh herregud hur ska jag orka va uppe ikväll :/ . Gasten kommer bli sur om jag e trött och gnällig :P hahaha ! Men bara för det så om jag är trött så ska jag inte gnälla över huvud taget ;) . Men sen om jag slocknar helt plötsligt när vi kollar film, det är en annan femma haha. Får jag väl hoppas han inte märker det hahahah ! Men det kommer han ju göra. Nej jag ska inte somna. Kommer antagligen bli övertrött snart och då blir jag så övertrött så det känns som man är pigg igen ;) Och då kommer jag inte kunna sova i alla fall..

Kom precis på också att jag måste välja kläder till söndag, har inte gjort det än. Får göra det efter jag duschat! Ska inte träffa gasten från vid 16 kanske?! han skulle fika med en tjejkompis också, så jag har god tid på mig :) . NICE !

Skriver antagligen senare igen haha. Har ju fan inget annat att göra så ni får stå ut med mig och mina knäppa och antagligen tråkiga inlägg mohaha !

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, fin blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-08-13 @ 10:26:42
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Tack, er med ;D

2009-08-13 @ 10:29:46
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: matilda

vad kul, lägger till dig nu!

2009-08-13 @ 10:44:54
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0