Fortfarande sjuk !

Gick och la mig vid 18.00 tiden och vaknade nu vid 23.00 typ. Sen när jag väl hade vaknat så kunde jag inte somna igen, för jag va helt svettig och sen va jag kissinödig hahaha! Och nu är jag hur pigg som helst. Har fortfarande feber och ont i halsen :( . Riktigt jävla jobbigt är det !

Drömde om Söt hela tiden när jag sov hehe.. Jag kommer ihåg vad jag drömde men det skriver jag inte här ;) . Och nej det va inget snusk... Jag har faktiskt inte bara snusk i huvet haha!

Nu har jag precis ätit yoghurt, inte speciellt gott att äta när det inte smakar något för man är sjuk.. Så har knappt ätit något i helgen..

Nu ska jag snart gå o lägga mig igen, inte lönt och sitta uppe nu ju ! Alla är ute och festar så man har ingen och prata med :( haha!

Saknar dig som fan söt :( Så jävla irriterande att jag ska behöva bli sjuk den helgen vi skulle haft myshelg! Jag som ville va med dig och sova bredvid din sida och bara mysa.. Tycker om dig mycket <3


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0