Förändrats..

Känns som om allting har blivit annorlunda typ. Man umgås typ bara med samma personer nu hela tiden. Asså nu säger jag dock inte att det är fel på dom jag umgås med haha ! Så misstolka mig inte!!

Bara det att alla man umgicks med innan är typ borta eller något. Eller så träffar man dom bara på helgerna när man festar eller typ en gång i månaden. Klart jag älskar och umgås med dom jag umgås med nu. Men man saknar ju dom gamla tiderna typ.


Man kan ju undra varför det har blivit såhär?

Hade alltid sjukt kul med hela gänget innan :) , typ när vi alla satt hemma hos Fryksäter allihopa och kolla film och snacka. Det var kul som fan, och när vi spela kotte haha! Som jag och Sara ägde alla ;) och sen fick David ryck på mig när jag va i samma lag som han bara för vi förlora hahaha! Och när vi alltid hittade på en massa saker och sånt.
Jag saknar det...



Jaja allting ändras väl.. Känns bara tråkigt att vissa slutar höra av sig och så vidare.. Men vad ska man göra?..

Puss&Kram





Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0