..... ?

Just nu har jag för mycket tankar i huvudet IGEN.. Börjar bli väldigt trött på det nu! Men det är bara för att alla säger olika saker och alla ska lägga sig i mitt jävla liv hela tiden. Och sen att folk försöker säga hur jag ska va och så vidare börjar bli lite irriterande. OCH NEJ detta är inte till någon speciell person! För jag vet att en person kommer ta åt sig men de handlar inte om dig. Jag är bara trött på allt som är jobbigt hahahah. Känns som man inte kommer någon vart.. Men i alla fall så har jag blivit lite förändrad men den förändringen är bara bra. Men kommer aldrig ändra mig helt och hållet. För jag är som jag är och om någon tycker jag är knäpp eller något så skit er i näven hahaha !

Måste i alla fall tänka mycket på en sak. För allt blir bara jobbigare och jobbigare. Och det är nog dags jag bestämmer mig . Annars kommer allt bara bli jobbigare och till slut kommer jag bli emo hahahahah ...

Äääh skit samma... Ska inte skriva en massa tråkigt shit här :P .


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0