....

Har inte lagt mig än, inte trött alls .. Kanske skulle ha åkt hem till Gasten ändå :P Men det e det vanliga med mig att jag inte orkar och sen så får jag ångest när jag sitter här hemma på natten helt ensam och inte kan sova haha! Jaja, får skylla mig själv ! Nu sitter jag och snackar med folk på msn bara. Har precis kollat film, men vilken säger jag inte för det e bara pinsamt HAHA ..

Imorgon så är det meningen att jag ska till Tosse som sagt och va där till Torsdag och lana ;) haha. Nördar e vi japps.. Men så ska man dra dit hela sin jävla data och den lär jag inte ta på bussen haha. Så fixar jag inte bil så är det liteee svårt för mig att kunna dra dit min dator.. Ajja får väl se om de löser sig! Annars får dom la lana själva..

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har inga cigg och har jag inga cigg så kan jag inte va uppe så länge till haha. För då får jag panik ;) .

GodNatt folket !

Älskar denna låten =)





Kommentarer
Postat av: lattemorsa

de nada...

2009-08-03 @ 09:18:03
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0