Ensam igen :P

Marie stack precis till tåget. Hon skulle hem till sin pojkvän =) Så nu sitter jag här och dricker kaffe och har tråkigt! Finns fan inget och göra så jag får sitta här som en emo haha !

Jag är på sånt skit humör idag och har varit det ett bra tag. Och sen har jag ett sår på ballen och det gör ont hahahah!!! Kan knappt sitta :( Ajaj! Jobbigt va..

Kan lika bra gå och lägga mig och sova bort hela livet, just nu hade det varit skönt som fan ! Äääh skiter i allt och alla nu, man märker ju att folk börjar dissa en nu.. Men gör ni så! Bryr mig inte. Klarar mig utan er, jag trugar inte någon! Så skit er i näven. Usch, just nu hatar jag alla..

Ge mig en öde fucking ö NU !!!!!!!!!!!




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0