Dagen som gått

Vaknade vid halv 1. Satt och spelade lite och käkade frukost och så tills klockan slog 3 (?) kanske. Sen gick jag bort till Adrian. Vi gick till Ica och köpte cigg och sen satte vi oss på bänkarna vid honom och pratade en massa. Och det var skönt att prata av sig kan jag tala om ! Sen gick och träffade David och Johan på D-högs pizzeria. Satt där ett tag och snacka. När David och Johan skulle till fotbollen så släppte dom mig och Adrian hos mig. Lagade lite mat och käkade och så. Sen spelade vi lite Cs. Sen gick jag och Linda ut en runda. Träffade Tess, Johanna, Carro, Giza och barnen :) Satt där och snackade ett tag. Sen gick vi hem till mig igen. Kommer ej ihåg vad vi gjorde haha. Men jag och Linda fick för oss att gå ut på äventyr och det gjorde vi haha. Ja ni ser ju bilderna i tidigare inlägg :P Marcus var med som spion vid badet haha.

Nu ska jag snart duscha sen ska jag sova, eller ja iaf kolla tv. Lär nog inte få sova många timmar inatt.

Mitt underbara lilla hjärta kommer hem imorgon vid 3 tiden :D

Hoppas ni mår bättre än mig iaf :)

Heeeeejdå !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0