Dagarna går snabbt

Ja fy fan vad dom flyger förbi. Ju roligare man har ju snabbare går dom. Och man blir bara äldre och äldre. Varför kunde det inte varit så att man bara blev yngre och yngre, såååå kul haha.

Måste gå in på det som Linda skrev i detta förra inlägget. Jag saknar med dom tiderna då vi alltid vara här hos mig. Kollade film, bakade kanelbullar, spelade kotte, var på spökrundor m.m. HAHA så kul vi hade :) Och jag och David var helt klart det bästa laget när det gäller att spela kotte :D Man saknar den tiden som fan och ändå var det inte så länge sen om man tänker efter.

Lite bilder sen "förr":


Idag har jag, Niklas och Casper varit i stan. Fixade med papperna och så. Sen käkade vi på Max. Tog bussen hem, var meningen att vi skulle en runda till Gubbaparken men blev inte så för Casper blev bajsnödig :P Gick hem så han fick göra sina behov. Efter det gick vi hem till Annsofie och terroriserade henne MOHAHA. Satt där en stund sen gick vi hem till Dorthe och fick lite mat i magen :) Sen blev Casper bajsnödig igen så det var bara att bege sig hemåt hehe. Han har fått sån dille att han BARA ska bajsa på pottan, men bättre det än i byxan :P

Nej nu ska jag och Niklas kolla på Anaconda 4. Sen blir det sova så man inte sover bort hela dagen (om man nu hade kunnat det när man har en terrorist som Casper som kommer och pussar och kramar en så fort han vaknat).


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0