Blööö !!

Halsfluss, Feber, ont i nacken, trött i hela kroppen... Japp det är vad jag får stå ut med nu haha! Orkade egentligen inte skriva blogg. Men har inget annat att göra haha!

I alla fall så blev det ju nu ingen "myshelg" hemma hos söt :( . För jag vill inte åka hem till honom och ligga och gnälla och så vidare. För jag är sjukt gnällig när jag är sjuk haha. Jag blir som en femåring ahaha!!

Vaknad vid 12 idag. Så jag satt på kaffe.. Men kan fan inte dricka det, för det gör skit ont i halsen då.. Så nu får jag klara mig utan mitt älskade morgon kaffe.

Min mamma skrämmde skiten av mig igår haha, hon bara "tänk om det är svininfluensan!!!" hahaha.. Men det är det dock inte.. Det är Halsfluss och inget annat..

Fattar bara inte hur jag kan få det nu igen, jag hade det för typ en månad sen.. Jävla skit..

Skriver senare !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0