Blöö

Ja just nu är allting Blöö.. Är inte på humör för någonting och ont i magen har man också! Jävla roligt.. Jaja ska inte skriva ett emo inlägg haha! Så nu skiter jag i allt negativt och skriver om positiva saker iställer ;) Det låter väl bra haha !

Igår så stack jag hem till Saras pappa och va med henne och Marie, satt och snacka och så. Sen stack jag och Marie hem till Marie och skulle äta. Vi åt grillat kött, potatissallad, vitlöksbaguette och sallad :D GOTT ! Träffade hela hennes familj igen , hehe! Det va ett tag sen så! Sen satt jag och Marie och snacka om allt mellan himmel och jord.

Vaknad idag vid halv 12 tiden. Marie hade lektion idag vid 13 så jag tog samma buss som henne ner till stan. Sen tog jag bussen till Maria Station och sen tåget därifrån hem hehe. Så nu är jag hemma och tar det lugnt. Har sjukt ont i magen så orkar inte göra något idag..

Imorgon ska jag hem till Fryksäter rätt tidigt hade jag tänkt och så ska vi fixa oss och så inför kvällen. Sen kommer Adrian och David hem till henne när dom slutat jobba. Så ska vi 4 sitta och förfesta lite hemme hos Fryksäter och sen dra ut. Var ut vi ska vet jag inte än. Men blir väl dickens som vanligt haha! Men det kommer nog bli kul i vilket fall som helst!

Min syster och hennes dotter Lisa kommer imorgon också =) Lilla Lisa <3 Ska bli kul, för hon kan gå nu hehe! Dom kommer tidigt också så jag hinner träffa dom innan jag ska dra iväg till Fryksäter så det är nice. Sen stannar dom till Söndag.

På Lördag kommer jag inte ihåg vad jag skulle göra :/ Men kommer väl på det senare ahhaha! Och på Söndag ska jag antagligen hem till Gasten om han ville det. Så ska vi väl bara ligga och mysa och kolla film =) Så det e nice..

Har lite för mycket tankat i huvudet nu, därför jag inte mår så bra. Rätt jobbigt för när jag satt och vänta på tåget innan idag så bara kände jag gråten i halsen och sen när jag väl kom hem så bara forsade tårarna :/ . Men jag har ingen aning om varför jag grät.. Det bara kom! Men jag har väl för mycket inom mig eftersom jag aldrig pratar om mina problem och så vidare med någon. Men jag vill inte prata med någon så det e lugnt.. Kommer nog må bra imorgon igen..

Alla har väl sina dåliga deppe dagar..


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0