Arg :@

Ja jag är så jävla förbannad just nu så jag vet inte var jag ska ta vägen ! Tårarna bara rinner och rinner ! Att man kan hata en person så mkt som jag gör nu, det trodde jag verkligen inte att man kunde !!!!!!! Han får allt att låta som mitt fel. Mitt fel att vi alltid bråka m.m. För jag har ju bara playat honom i 4 månader. Det är därför han har fått vara här nästan varje dag. Det är därför han fick äta gratis dom 2 första månaderna han var här, för jag har bara playat honom !!!!! Han har bara fått vara här för att vara barnvakt åt Casper, hur många ggr har han egentligen passat honom ? Inte många alls kan jag tala om !!! Jag är så jävla trött på detta nu !!!
Nu är det helt plötsligt jag som har varit inne på hans bilddagbok och tagit bort ALLA hans bilder och ALLA hans kontakter. Jävligt skumt, trodde man behövde ett lösenord för att komma in där, men jag har kanske fel ? Ojdå.. du kankse ska ta reda på fakta innan du anklagar någon nästa gång ? ;)

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD JUST NU ATT JAG INTE VET VAR JAG SKA TA VÄGEN !!!!!!!!!!!!!!!! :@


När jag har fått mina pengar av honom som jag ska ha så ska han UT ur mitt liv föralltid !!!!



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0