AAA !!!

Stack ut vid elva tiden.. När vi kommit fram till stan så hämta vi ut pengar och stack sen till Swea. Och Fyfan va tråkigt det var där, slösade 50 kr och en timme på att va där.. Ångest! Kunde gjort mycket roligare saker. Sista gången jag drar ut på en fucking torsdag.

Mitt humör är inte på topp om man säger så. Har börjat tänka för mycket igen. Det mesta jag tänker på är att jag är sjukt rädd för att bli sårad igen. Har blivit det många gånger och vete fan om jag pallar gå igenom det igen.

Vet inte vad jag ska göra längre. Känns som allt jag säger och allt jag gör bara blir fel hela jävla tiden. Jag är inte mig själv längre .

Sen när jag väl ska prata med en person så kommer allt ut helt fel och man blir missförståd. För det jag säger låter myckert bättre i mitt huvud haha. Jag har väldigt svårt för att visa mina känslor också men det är delvis för att man blivit sårad så många gånger.. Sen vet jag inte hur jag ska säga saker på rätt sätt..

Just nu är jag bara förvirrad och har för mycket tankar i huvudet och det mesta av det jag tänker på kan jag inte ta här och vill inte ta här iheller för den delen.

Känns som livet bara blir jobbigare och svårare ju äldre man blir. Och hur värdelös är man inte egentligen :P , jag har inget jobb, ingen utbildning och mitt längsta förhållande är 4 månader.. Klå det ;) hahaha !

Jag vet inte vad jag vill jobba med och jag vet inte vad jag vill med mitt liv.. Jag är för fan 20 år, kanske dags och komma på vad fan jag vill med mitt liv innan jag sitter på GA torg med resten av a lagarna med en sprit flaska i en brun påse.

Det är sjukt mycket som bara vill ut ur mitt huvud just nu, men det går inte. För om jag skriver det här så kommer allting komma ut helt fel och då blir allt ännu mer fuckt up! Finns så mycket jag vill säga och mycket jag vill göra. Men det blir aldrig av. För att jag är feg.. Ja jag erkänner, jag hatar att konfrontera en annan person. Och jag hatar att prata "öga mot öga" för jag blir så sjukt nervös och jag tycker det är sjukt jobbigt. Har alltid varit så.. Men det är bara för att jag pratar aldrig om mina problem med andra. Har aldrig gjort det typ och kommer aldrig göra det. Jag håller allt inom mig och sen när jag har för mycket i huvudet så får jag huvudvärk och allt blir galet. För då börjar jag tänka för mycket och då blir allt bara fel. Bara detta jag skrev nu låter helt fel haha.

Nu vill jag bara va ensam och ligga i min egen säng och bara somna och glömma allting och drömma mig bort.
Vissa stunder önskar man att man bara kunde stänga av sin fucking hjärna.
Fy fan va det hade varit skönt..
Och stänga av sina känslor !
Det hade varit underbart...

ORKAR INTE TÄNKA MER !
FÅR SNART DAMP, haha ..


Vet inte vad jag ska skriva mer för vill inte skriva för mycket här. Så skiter i och skriva .. Nog bäst så!

Tycker om dig som fan och vill verkligen att det ska funka.. Förlåt för att jag tänker för mycket och så vidare.. Jag e väl korkad och trög...


Tårarna vill inte sluta rinna, och jag som aldrig gråter!
Fan har hänt med mig? :/


 

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0